Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Επικοινωνία

Επικοινωνία



Τηλεφωνικός κατάλογος Διεύθυνσης Διαχείρισης, Ανάπτυξης και Υποστήριξης του ΟΠΣ ΕΣΗΔΗΣ

Η παροχή των υπηρεσιών υποστήριξης των εφαρμογών και των χρηστών του ΟΠΣ ΕΣΗΔΗΣ προσφέρεται μέσα από σύστημα πολυκαναλικής εξυπηρέτησης της υπηρεσίας. Ειδικότερα για τα υποσυστήματα ΕΣΗΔΗΣ Προμήθειες και Υπηρεσίες, ΚΗΜΔΗΣ και Promitheus ESPDint:

• Από 23/09/2021, η υποστήριξη των χρηστών των Αναθετουσών Αρχών/Αναθετόντων Φορέων και των Οικονομικών Φορέων παρέχεται μέσω υποβολής ηλεκτρονικών αιτημάτων υποστήριξης (support tickets).

• Για επείγουσες περιπτώσεις, όπως ζητήματα που προκύπτουν κατά το χρόνο λήξης της προθεσμίας υποβολής προσφορών, και αποκλειστικά για χρήστες Οικονομικών Φορέων, παρέχεται τηλεφωνική υποστήριξη μέσω διαδικτυακού τηλεφωνικού κέντρου (VoIP call center) και στον αριθμό 213 13 13 083 (χωρίς χρέωση).

• Οι χρήστες υποβάλουν το αίτημα υποστήριξης επιλέγοντας τον αντίστοιχο σύνδεσμο της θεματικής ενότητας που τους ενδιαφέρει ή τους αφορά. Οι σύνδεσμοι υποβολής αιτημάτων υποστήριξης βρίσκονται αναρτημένοι στην ενότητα «Κέντρο Εξυπηρέτησης» .

• Η είσοδος στην εφαρμογή ticketing πραγματοποιείται με χρήση των διαπιστευτηρίων του χρήστη, είτε προσωπικών είτε του Οικονομικού Φορέα, στο TaxisNet. Περισσότερες οδηγίες για την υποβολή αιτήματος υποστήριξης (support ticket) θα βρείτε σε σχετικό οδηγό στην ενότητα «Κέντρο Εξυπηρέτησης» .

• Για τους χρήστες που δεν διαθέτουν Ελληνικό Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ), και συνεπώς ούτε διαπιστευτήρια στο TaxisNet, τα αιτήματα υποστήριξης θα απευθύνονται κατ’ εξαίρεση στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου support@eprocurement.gov.gr.

Τα τηλέφωνα που ακολουθούν προορίζονται αποκλειστικά για υπηρεσιακή χρήση και όχι για την κάλυψη αιτημάτων που εξυπηρετούνται μέσα από τα κανάλια της υπηρεσίας που προαναφέρθηκαν